/
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

سند ارزیابی، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی شرکت ملی گاز تدوین شد

سند ارزیابی، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی با هدف استفاده از توان پیمانکاران متخصص و بهره‌مندی از نرم‌افزارهای با کیفیت در شرکت ملی گاز تدوین شد.
کد خبر : ۸۲۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هر سال تعداد زیادی پروژه‌های نـرم‌افـزاری در شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز تعریف و بـرای تامین یا اجـرا، بـه دسـت پیمانکـاران سـپرده می‌شود.

روح‌الله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز درباره اجرای طرح‌های نرم‌افزاری در این شرکت گفت: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور تامین نرم‌افزارهای کیفی، با رعایت اصول یکپارچگی، امنیت، توسعه‌پذیری و کارایی، سند جامعی برای بررسی، ارزیابی، انتخاب، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی در شرکت ملی گاز تهیه کرده است.

وی با بیان این‌که پس از این، در شرکت ملی گاز، با تعریف هر پروژه، تیمی از کارشناسان طراحی و توسعه سیستم‌های کاربردی، امنیت اطلاعات، کنترل پروژه و نماینده کسب‌وکار تشکیل خواهد شد تا سند مذکور را ویژه‌سازی و تکمیل کنند، اظهار کرد: این سند در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد و پاسخ‌ پیمانکاران در شرایط یکسان، بررسی، ارزیابی و مقایسه خواهد شد تا بر اساس حد نصاب معاملات و طی‌کردن فرآیند قانونی، نسبت به تامین نرم‌افزار مورد نظر اقدام شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ادامه داد: این سند در سه بخش اصلی شامل نیازمندی‌های کسب‌وکار، نیازمندی‌های کیفی و نیازمندی‌های فنی تهیه شده که بخش کسب‌وکار آن شامل سه سرفصل، بخش کیفی شامل ۱۲ سرفصل و بخش فنی نیز شامل ۱۸ سرفصل است.

 

 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر