/
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

کتابخانه دیجیتال شرکت ملی گاز ایران رونمایی شد

کتابخانه دیجیتال شرکت ملی گاز ایران با هدف دسترسی سریع و بدون محدودیت به منابع علمی و اطلاعات، با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز رونمایی شد.
کد خبر : ۸۲۴۶

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی این شرکت با هدف دسترسی به متن کامل منابع بدون محدودیت زمانی، اقدام به گردآوری، ذخیره، سازماندهی و اشاعه اطلاعات و دانش در قالب‌های دیجیتالی در بستر کتابخانه دیجیتال کرده است.

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آیین رونمایی از این کتابخانه دیجیتالی، با بیان این که راهاندازی کتابخانه دیجیتال گامی مثبت در مسیر تبادل اطلاعات است، گفت: با این کار می‌توانیم منابع و اطلاعات را با سرعت بیشتر و محدودیت کمتر به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: باید بخشی در این کتابخانه ایجاد شود تا افراد با مطالعه کتاب‌ها، ضمن آوردن خلاصه‌ای از آن، نظرات، توصیه‌ها یا پیشنهادهای خود را درباره آن ارائه دهند تا افزون بر رشد تعداد خواننده‌ها، سایر همکاران نیز اطلاعات بیشتری را در زمینه‌های مختلف به دست آورند.

معاون وزیر نفت در امور گاز اظهار کرد: در مرحله بعدی باید بتوانیم از طریق اینترنت، به برخی سایت‌های معتبر دارنده کتاب، دانشگاه‌ها و کتابخانه ملی متصل شویم تا گامی مثبت در جهت رشد سرانه کتاب‌خوانی در کشور برداریم.

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر