/
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

اعتراض ها نشانه کم کاری مسئولین است

نماینده خاش و میرجاوه در مجلس با تاکید بر لزوم تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: هرکجا اعتراضاتی دیده می شود مشخص است که آنجا از سوی مسئولین کم کاری بوده است.
کد خبر : ۸۸۲۱

علی کرد در گفتگو با نبض نفت درباره لزوم تغییر تیم اقتصادی مجلس اظهارداشت: مشکلات مالی تورم و تغییراتی که در داخل پیش آمد اثرات روانی بود که به ملت ما تحمیل کردند. در بعضی صنوف کشور نا آرامی هایی بوجود آوردند که جنبه واصالت علت اصلی نداشت. 

وی افزود: می طلبد بعضی از دستگاه ها و وزارت خانه هایی که کار ذاتی شان برنامه ریزی اقتصادی کنترل بازار فراهم ارز و ارزاق کشور است مورد سوال قرار گیرند.علت اینکه کسانی که می گویند دولت کارآمد نیست وجود برخی از این مدیران اقتصادی است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: بالغ برا 170 نماینده مجلس هفته گذشته نامه ای را به رئیس جمهور ارایه کردند و خواستار ساختار منطقی و عقلایی تیم اقتصادی دولت شدند . آنچه نمایندگان تذکر دادند دلسوزانه برای نظام دولت و جهت آرامش مردم برای دور زندن تحریم هااست .
وی با بیان اینکه نباید چنین تصورکرد که اختلاف موضع اختلاف سلیقه مطرح است گفت: دولت خود می داند مجموعه و افرادی که در دولت کار اقتصادی و مسئولت کنترل ارز و نوسانات را عهده دارند تا چه میزان موفق عمل کردند.
کرد یادآورشد: باید نیروهای بالنده و چالاک تری جایگزین شوند و این بستگی به دولت دارد و ما نمایندگان نیز حرف خاصی نداریم بلکه فقط به عنوان سخنگوی مردم خواهان آن هستیم که وضعیت فعلی تغییر کند و آرامش کامل در کشور حاکم باشد.
وی خاطرنشان کرد: نمی بایستی مردمی که مشکل دارند را با تیرو تفنگ آرام کرد که آن آتش زیرخاکستر خواهد بود بلکه قوای سه گانه باید با صداقت و درایت متحد برای نظامی که ثمره خون هزاران شهید است دل بسوزانند.
وردن فرارزار

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر