/
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

راه‌اندازی رشته MBA صنایع معدنی در سازمان مدیریت صنعتی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از راه‌اندازی رشته MBA صنایع معدنی در این سازمان با هدف قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و شکل‌گیری اقتصادی متکی بر توان داخلی و مقاومت در برابر هر گونه آسیب درونی یا بیرونی و حرکت به سوی توسعه سایر منابع راهبردی و مادر کشور از جمله بخش معدن، خبرداد.
کد خبر : ۹۰۲۹

نبض نفت - براساس آمارها، ایران با در اختیار داشتن 68 نوع ماده معدنی، 37 میلیارد تن ذخیره قطعی و 57 میلیارد تن ذخایر احتمالی و وجود بیش از 5 هزار معدن فعال، زمینه اشتغال 114 هزار نفر را به صورت مستقیم در مناطق محروم در سراسر کشور فراهم کرده است.

سازمان مدیریت صنعتی با درک اهمیت نقش صنایع معدنی در توسعه اقتصادی ایران، برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی رشته MBA - صنایع معدنی کرده است تا از این طریق مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان متولی این حوزه را در معرض آخرین ابزارها و دست آوردهای مدیریتی قرار دهد و زمینه ساز تحقق توسعه استراتژیک این بخش از اقتصاد شود .

مدت زمان این دوره برابر 1.5 سال و معادل 3 ترم است. در طول دوره 30 واحد ( 26 واحد نظری + 4 واحد پروژه پایانی و روش تحقیق) ارایه می شود که معادل 480 ساعت آموزشی است.

شایان ذکر است؛ اجرای این دوره به صورت یک روز کامل در هفته خواهد بود.

منبع: ایلنا

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر