/
۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۱
وزیر نفت:

امکان رسیدن به نقطه بهینه در مصرف بنزین وجود دارد

وزیر نفت با بیان اینکه کشور هزینه‌های بالایی را برای واردات بنزین می‌پردازد، گفت: شاید بتوانیم بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد مصرف بنزین را به نقطه بهینه برسانیم.
امکان رسیدن به نقطه بهینه در مصرف بنزین وجود دارد
کد خبر : ۷۳۹۹۱

به گزارش نبض نفت  به نقل از روابط عمومی صنایع پتروشیمی ، محسن پاک‌نژاد، روز (یکشنبه، سوم خرداد) در حاشیه نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد، بیان کرد: شاید بتوانیم با مصرف بهینه، هزینه‌ واردات بنزین را کاهش دهیم و بدون اینکه در سطح رفاه مردم تأثیر منفی بگذارد به نقطه بهینه برسانیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر
  • پربازدیدترین

  • پرطرفدارترین