/
۰۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۴

رضا گنجی ارجنکی عهده‌دار مسئولیت و ایوب بنوی عضو هیات مدیره پتروشیمی سبلان شدند

با تصویب هیئت مدیره و طی حکمی از سوی احمد دهقان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انرژی سپهر، رضا گنجی ارجنکی عهده‌دار مسئولیت شرکت پتروشیمی سبلان شد.
رضا گنجی ارجنکی عهده‌دار مسئولیت و ایوب بنوی عضو هیات مدیره پتروشیمی سبلان شدند
کد خبر : ۷۴۰۲۱

 نبض نفت - با تصویب هیئت مدیره و طی حکمی از سوی احمد دهقان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انرژی سپهر، رضا گنجی ارجنکی عهده‌دار مسئولیت شرکت پتروشیمی سبلان شد.

همچنین با حکم احمد دهقان، ایوب بنوی به عنوان عضو هیات مدیره پتروشیمی سبلان منصوب شد.

گنجی ارجنکی، فارغ‌التحصیل مدیریت عالی کسب و کار گرایش مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و پیش از این مدیرعاملی پتروشیمی سیراف انرژی، سرپرستی پتروشیمی کیمیا پارس خاورمیانه، مدیرعاملی و نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم پیلن، عضو هیات مدیره شرکت کویر تایر، نایب رییس هیات مدیره شرکت شهاب یار، مشاور عالی مدیرعامل در امور بهره‌برداری پتروشیمی بوشهر و مدیریت در مجموعه‌ پتروشیمی‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

بنوی نیز دانش آموخته دکتری اقتصاد نفت و گاز بوده و سمت‌هایی از جمله قائم‌مقام مدیرعامل پتروشیمی پادجم، نماینده شرکت ملی صنایع پتروشیمی در منطقه پارس، مشاور منطقه‌ای مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، مشاور معاون وزیر نفت و رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مشاور اقتصادی شرکت توسعه پلیمر کنگان و … را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی سبلان در 2 فاز با مجموع ظرفیت تولید سالانه 3 میلیون و 300 هزار تن متانول گرید AA در عسلویه قرار دارد. فاز 1 این پتروشیمی در اردیبهشت 1400 وارد فاز تولید شد و فاز 2 آن نیز در مرحله تولید قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر
  • پربازدیدترین

  • پرطرفدارترین