معرفی دو عضو هیئت مدیره «پادجم»؛
ارسلان شهنی و شهرام شفقتی به هیئت مدیره «پادجم» اضافه شدند
دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت توسعه پلیمر پادجم معرفی شدند.

به گزارش نبض نفت، با ثبت رسمی ترکیب حقوقی هیئت مدیره شرکت «توسعه پلیمر پادجم»، ارسلان شهنی بعنوان عضو غیرموظف و شهرام شفقتی در قالب عضو موظف به هیئت مدیره این شرکت اضافه شدند.
ارسلان شهنی هم اکنون عضو هیئت مدیره شرکت های پتروشیمی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی بوعلی بوده و در سوابق وی عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی فارابی و سرپرستی شرکت پتروشیمی شیمی بافت دیده می شود.
همچنین شهرام شفقتی نیز پیش از این سرپرستی مدیریت طرح «شرکت توسعه پلیمر کنگان» را عهده دارد بوده است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر