/
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
با حضور در نمایشگاه «ایران‌پروژه» ترکمنستان محقق شد

رایزنی معاون وزیر نفت با شرکت‌های خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز

معاون وزیر نفت در امور گاز با حضور در نمایشگاه «ایران‌پروژه» ترکمنستان، درباره صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز کشور با طرف‌های خارجی رایزنی کرد.
کد خبر : ۵۸۱۴۰

نبض نفت- مجید چگنی، روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) با حضور در غرفه وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه» که در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان برپا شده است درباره توانمندی‌های فنی، مهندسی و دستاوردهای نیروهای متخصص صنعت گاز و توانایی شرکت ملی گاز ایران برای صادرات این نوآوری‌ها رایزنی کرد. 
براساس این گزارش، وزارت نفت و ۴ شرکت اصلی با عرضه توانمندی‌های فنی مهندسی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نیازهای وارداتی و ظرفیت‌های صادراتی کالا، حضوری موثر در این نمایشگاه برای شرکت‌های حوزه نفت و گاز حاضر در نمایشگاه دارد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته است.
در این نمایشگاه که صبح جمعه ۲۶ آبان‌ماه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی ایران و رشید مردوف، معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان به‌عنوان رؤسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد، افزون بر وزارت نفت، بیش از ۹۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و تازه‌ترین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش‌بنیان به معرض نمایش گذاشته‌اند.
هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و ... است.

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر