/
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

قهرمانی فرزند یکی از همکاران شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌‌و‌یکمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی

بیست‌و‌یکمین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی (چرتکه) با قهرمانی نابغه کوچک ایرانی و فرزند یکی از همکاران شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه کیش پایان یافت.
کد خبر : ۵۹۰۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این دوره از مسابقات جهانی، خانم زهرا نصرت 13 ساله پایه هشتم فرزند آقای داوود نصرت از همکاران واحد امور مالی منطقه عملیاتی کیش موفق به کسب مقام قهرمانی در سطح D  جهان شد.
این دوره از مسابقات بین‌المللی معروف به پاما که با حضور 450 نفر از 24 کشور جهان در شهر نیو بمبئی کشور هندوستان برگزار شد، 23 دانش آموز 7 تا 14 ساله از میان کودکان هوشمند ایرانی از 9 استان کشور حضور داشتند. از جمله کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات جهانی می‌توان به کشورهایی از جمله چین، تایوان، هند، روسیه، انگلستان، استرالیا، آفریقای جنوبی، اردن، فلسطین، ارمنستان، ویتنام، عربستان، عراق و کره‌جنوبی اشاره کرد.
از جمله افتخارات دیگر خانم زهرا نصرت می‌توان به مواردی از جمله کسب مقام اول در مسابقات جهانی 2018 مالزی در  سطح A ، کسب مقام اول در مسابقات جهانی 2019 تایلند در  سطح B، قهرمان مسابقات شنای کیش در سال 1396 و کسب مقام اول در حفظ سوره قرآن در سال 1399 اشاره کرد.
روابط عمومی منطقه عملیاتی کیش ضمن تبریک به خانم نصرت و خانواده ایشان، برای این نابغه ایرانی از مجموعه بزرگ خانواده شرکت نفت فلات قاره ایران آرزوی موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های جهانی را دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر