/
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

بازدید روسا و مسئولان دیوان محاسبات مجلس از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در مناطق عملیاتی لاوان و سیری

جمعی از روسا و مسئولان دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت نفت فلات قاره ایران از تاسیسات و سکوهای بهره‌برداری این شرکت در مناطق عملیاتی لاوان و سیری بازدید کردند.
کد خبر : ۵۹۹۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، مدیرعامل و مدیران شرکت به همراه مدیر منطقه لاوان و مسئولان دیوان محاسبات روز سه‌شنبه اول اسفند از دکل «سی‌باس» (Sea Boss) مستقر در سکوی رشادت بازدید به عمل آوردند.
همچنین سکوی بهره‌برداری سلمان در مرز مشترک با امارات مورد بازدید مسئولان دیوان محاسبات مجلس قرار گرفت و این گروه از نزدیک با فرآیند بهره‌برداری و استخراج نفت آشنا شدند.
در ادامه دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به همراه روسا و مسئولان دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه دوم اسفند وارد جزیره سیری شده و از تاسیسات بهره‌برداری خشکی، اتاق کنترل، پالایشگاه ان‌جی‌ال، اسکله صادراتی و تاسیسات منطقه بازدید به عمل آوردند.
در این برنامه بازدیدکنندگان از نزدیک با فرآیند ارسال نفت از سکوها، عملیات فرآورش نفت، ذخیره‌سازی و صادرات آن آشنا شدند.
در این بازدید در رابطه با مسائل و مشکلات تولید نفت در دریا و چالش‌های پیش روی آن گفتگو و تبادل‌نظر صورت گرفت که در این مرحله نیز توضیحات مورد نظر توسط مدیران و مسئولان شرکت نفت فلات قاره ایران داده شد.
برگزاری جلسات مختلف و بررسی مشکلات و مسائل صنعت نفت دریایی کشور، از دیگر برنامه‌های بازدید مسئولان دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر