لوح زرین مشتریمداری به پتروشیمی بوعلی سینا رسید
روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ چهارمین جشنواره سراسر واحد مشتری مداری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با رویکرد تجلیل از بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی، برگزار شد. این جشنواره که با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزرات ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات صورت گرفته بود، از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در راستای استراتژی خود به منظور افزایش فروش و درآمد شرکت با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساختهای مناسب و تعهد در ارائه خدمات به مشتریان موجب شد که مورد تجلیل قرار گیرد. مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این جشنواره گفت: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال جاری، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در افزایش تولید، فروش، درآمد و حتی سود همواره استمرار داشته است. منصور حمید خاطر نشان کرد: در همین راستا این شرکت توانسته با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساختهای مناسب و همچنین تمرکز بر کیفیت، قیمت و ارتباط فعال و موثر با مشتری این توفیق را داشته که در خدماترسانی ارزشمند برای مشتریان تلاش کند.