/
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷

روز اول بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز چگونه گذشت

اولین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت و گاز و جمعیت عظیم بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان ایرانی و خارجی برگزار شد.
کد خبر : ۶۱۱۴۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه پتروایران، صبح روز ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ بزرگترین رویداد صنعت نفت و گاز با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز به کار کرد.
تراکم چشمگیر جمعیت بازدید کنندگان و افزایش حضور شرکت‌های خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش از شکست تحریم هایی که برای زمینگیری این صنعت وضع شده بود، حکایت دارد در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.
شایان ذکر است که غرفه شرکت توسعه پتروایران که در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه واقع شده است در تمام مدت روز اول این نمایشگاه مملو از بازدیدکنندگان و مدیران ارشد صنعت نفت و گاز بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر