/
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

ماجرای ولو 30 میلیون یورویی واحد RFCC پالایشگاه اصفهان و برنده شدن یک شرکت در مناقصه

درنحوه برگزاری مناقصه اسلاید ولو ها واحد RFCC پالایشگاه اصفهان ابهامات زیادی وجود دارد تاجاییکه گویا سازمان بازرسی نیز به موقع بررسی خود را دراین مورد آغاز کرده و تاکنون ...
کد خبر : ۶۱۲۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه خبری نفتیها درنحوه برگزاری مناقصه اسلاید ولو ها واحد RFCC پالایشگاه اصفهان ابهامات زیادی وجود دارد تاجاییکه گویا سازمان بازرسی نیز به موقع بررسی خود را دراین مورد آغاز کرده و تاکنون جلوی اجرایی شدن آن را گرفته است. دراین مناقصه در نهایت ۲ شرکت (ا-ا)و (پ-م)حضور می‌یابند و گویا شرکت اول،با ۸۸میلیون یورو خرید ۱۲عدد ولو راکتور واحد مذکور را برنده می‌شود؛در حالیکه شنیده می‌شود در بدترین حالت خرید این ولوها از ۳۰میلیون یورو تجاوز نمی‌کند!

دراین بین درخصوص تجربه و سوابق شرکت برنده که اخیرا در مناقصه‌های پالایشگاه اصفهان در حال برنده شدن است هم ابهاماتی وجود دارد که تنها با ورود جدی نهادهای نظارتی به این موضوعات می‌توان پاسخی شفاف به آنها داد.

"نفتی‌ها"بزودی به بسیاری از اما و اگرهای مبهم مناقصه‌های این پالایشگاه و برخی از اقدامات مبهم مسوولان آن در هر مناقصه چون مناقصه رأکتورهای واحد مذکور با همان شرکت (ا-ا) خواهد پرداخت.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر