/
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
پیام مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار دارد

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت طی پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد که اهمیت مسئولیت انتقال دیدگاه‌های برون‌سازمانی و مردمی به مدیران و تصمیم‌سازان صنعت نفت، سبب شده است روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار گیرد.
کد خبر : ۶۱۲۷۰

 نبض نفت - پیام علی فروزنده به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:
گستردگی دایره ارتباطات در جامعه امروزین که مشحون از پدیده‌هایی چون رسانه و شبکه‌های مجازی است، هرگز مجال فکر کردن به ساختارهایی بدون تشکیلات پیشرفته و تخصصی روابط عمومی را به سازمان‌ها نمی‌دهد.
بدون تردید روابط عمومی در مجموعه‌های عظیم صنعتی مانند صنعت راهبردی نفت همواره به‌عنوان یکی از ارکان عمده در بازتاب دقیق دستاوردهای این تشکیلات صنعتی و اقتصادی به شمار می‌رود.
همچنین افزون بر عمل‌ به رسالت روشنگری و روایت تلاش‌های همکاران، اهمیت مسئولیت انتقال نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های برون‌سازمانی و مردمی به مدیران و تصمیم‌سازان این صنعت، سبب شده تا روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار گیرد.
تلاش برای ارتقای انگیزه‌ نیروی انسانی، بالا بردن سطح آگاهی عمومی و نقش‌آفرینی در گسترش اعتماد مردمی همواره از اصلی‌ترین شاخص‌های تاثیرگذار در بهبود فضای عمومی و ایجاد روحیه نشاط و امیدواری بین آحاد جامعه بوده که استقرای تعبیر «هنر هشتم» برای روابط‌عمومی را سبب شده‌ است. هنری که با تکیه بر ظرفیت‌های متنوع آن می‌توان به ارتقای سطح تاب‌آوری اجتماعی و در نتیجه گذر از معابر سخت پیش‌رو برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و بالندگی امیدوار بود.
بر خود لازم می‌دانم در آستانه روز ارتباطات و روابط‌عمومی از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ مدیران و کارشناسان فهیم شاغل در روابط عمومی‌های صنعت نفت قدردانی کرده، این روز را خدمت همه اهالی عرصه خطیر رسانه و ارتباطات تبریک عرض نمایم. امیدوارم خداوند سبحان، به همه همکاران تلاش‌گر در واحدهای روابط عمومی توش و توان خدمت به ایران اسلامی را عطا فرماید.

 

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر