/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهان

کد خبر : ۶۱۳۳۹

به گزارش نبض نفت عباس معظمی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مسجدسلیمان شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و همراهانش را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام،
در این لحظات پر از اندوه که دل‌هایمان با خبر شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان گرانقدرشان در سانحه دلخراش بالگرد به درد آمده است، لازم می‌دانم به نمایندگی از جامعه بزرگ صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، تسلیت عمیق خود را ابراز دارم. سید محرومان، با شخصیتی والا و جایگاهی رفیع، نه تنها به عنوان یک رئیس جمهور توانمند، بلکه به عنوان یک انسان بزرگ، خادم امام رضا (ع) و دارای روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه، همواره الهام‌بخش ما بودند. ایشان با عمل به اصول اخلاقی و انسانی، نقشی بی‌بدیل در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان داشتند و خدمات ارزنده‌ای را در جهت توسعه و پیشرفت کشور ارائه نمودند.
در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع)، یاد و خاطره‌ی آن بزرگوار را گرامی می‌داریم و از خداوند منان برای روح پاکشان طلب مغفرت و برای همه مردم ایران صبر جزیل مسئلت داریم. انشالله با عنایت امام زمان و ولایت رهبر معظم انقلاب عزم و اراده ما برای ادامه راه و رسالتی که ایشان با قدم‌های استوار آغاز نموده بودند، مصمم‌تر شود.
این پیام تسلیت، به عنوان کوچکترین نشانه‌ای از قدردانی و احترامی است که برای آن عزیز سفر کرده قائل هستیم و امیدواریم که روح بلندشان در آرامش ابدی و در جوار رحمت الهی قرار گیرد.
عباس معظمیمدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر