/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

پیام تسلیت معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت برای شهادت خادم ملت ایران

معاون وزیر نفت در امور بین‌الملل و بازرگانی در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهان را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری (مدظله) و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفت.
کد خبر : ۶۱۳۵۲

 نبض نفت - متن پیام تسلیت احمد اسدزاده به شرح زیر است:
«درگذشت شهادت‌گونه حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان را به حضرت بقیه الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری (مدظله) و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.
رئیس‌جمهوری که در سلک خادمان حضرت ابالحسن الرضا علیه‌السلام بود در شب میلاد آن حضرت در آغوش آن امام همام آرام گرفت. بدون شک از دست دادن این عنصر خدوم که بدون توقع، خالصانه و شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری به مردم بود خسارتی بزرگ برای ملت ایران است و مردم این خطه نیز نشان داده‌اند همواره قدرشناس خادمان خود بوده‌اند.
این دولت مردمی در عمر کوتاه خود الگوی درخشانی از تعهد، ولایت‌پذیری، جهاد، شجاعت و جوانگرایی را به منصه ظهور رساند که می‌تواند الهام‌بخش آیندگان باشد.
امیرعبداللهیان نیز الگوی شایسته‌ای از یک دیپلمات انقلابی و بسیجی را به نمایش گذاشت. مجاهدت‌های خالصانه وی در پیشبرد دیپلماسی انرژی کشور قابل انکار نیست و این خدمات ماندگار در دیوان الهی ثبت و ضبط شده و از وی دست‌گیری خواهد کرد، ان‌شاءالله.
اینجانب درگذشت شهادت‌گونه این بزرگواران را تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم تا صبر عنایت فرموده و به احسن وجه جبران و ان‌شاءالله عاقبت ما را نیز ختم به شهادت کند.»

 

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر