/
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

گرامیداشت شهید جمهور و همراهانش در آریاساسول

مراسم گرامیداشت شهادت "آیت‌الله رئیسی"، رئیس جمهور و همراهانش امروز، سه‌شنبه اول خردادماه 1403، در مسجد مجتمع آریاساسول برگزار شد.
کد خبر : ۶۱۳۶۵

 به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم بزرگداشت شهادت "آیت‌الله رئیسی"، رئیس جمهور و همراهانش امروز، در مسجد مجتمع با مداحی کربلائی حمید علیپور مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سخنرانی حجه‌الاسلام والمسلمین مصطفی شهابی برگزار شد.
 مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت در آریاساسول با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط مجتبی احمدی همراه بود و حاضرین با قرائت فاتحه و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاد شهدای خدمت را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش در مراسم گرامیداشت یاد شهدای حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، شهید حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشور، شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، شهید سردار مهدی موسوی، سر تیم حفاظت رئیس جمهور، و شهیدان سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد بهروز قدیمی، مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان آریاساسول به عزاداری پرداختند.
 قابل ذکر است کارکنان شرکت کننده در این مراسم از واحد‌های مختلف اداری، ستادی و عملیاتی و پشتیبانی حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و برای ادامه راه شهدای بزرگوار خدمت با همدیگر عهد بستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر