/
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

مراسم ویژه "انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور" برای شهادت ریاست جمهوری

به دنبال شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان، انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور این هفته در تهران مراسم بزرگداشت برگزار میکند.
..
کد خبر : ۶۱۳۹۵

به گزارش نبض نفت به دنبال شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان، انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور سهشنبه این هفته در تهران و در مسجد نور واقع در میدان فاطمی مراسم بزرگداشت برگزار میکند. این مراسم از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ خواهد بود و از عموم مردم برای شرکت در مراسم دعوت به عمل آمده است.

متن کامل پیام انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور به شرح زیر است:

 

«من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا
خبر تلخ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت و همراهان خدوم ایشان، دردی جانکاه و داغی عظیم بر دل های نگران و امیدوار مردم ایران نشاند.

رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگرهای مسوولیت با تواضع و ساده زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود و یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود به پاداش عمری ایمان و مجاهدت و خدمت در شب میلاد باسعادت امام رئوف، شهد شیرین شهادت نوشید.

در تعزیت و تسلیت شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، سید محرومان و شهیدان خدمت، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، برادر ارجمند دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر خردمند و انقلابی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار متعهد و مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس جمهور در پرواز خدمت مجلس ترحیمی روز سه شنبه ۸ خرداد از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰ در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.از عموم مردم قدرشناس تهران، فعالان اقوام و قومیت‌های مختلف ایران اسلامی جهت شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر