/
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

حضور پرشور مقامات و آحاد مردم در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت/ انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور برای شهدای خدمت سنگ تمام گذاشت + گزارش تصویری 1

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حالی روز گذشته برگزار شد که با استقبال بسیاری از شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد مردم روبرو شد.
کد خبر : ۶۱۴۷۵
حضور پرشور مقامات و آحاد مردم در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت/ انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور برای شهدای خدمت سنگ تمام گذاشت + گزارش تصویری 1

به گزارش نبض نفت مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و کادر پرواز سانحه سقوط بالگرد عصر روز گذشته در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار شد.

این مراسم با استقبال بسیار گرم و پرشور آحاد مردم، شخصیت‌های لشکری و کشوری مواجه شد. این مراسم در حالی برگزار شد که انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور به عنوان متولی این برنامه در کمترین زمان ممکن هماهنگی‌های لازم را انجام داده بود و این مراسم به همت یک تشکل مردم نهاد اجرا شد.

حضور خانواده‌های شهدای خدمت نیز از نکات مهم این مراسم بود. بیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، برادر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، پدرخانم و برادران مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی، فرزند ارشد آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و خانواده‌های کادر پرواز از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

همچنین این مراسم با استقبال بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های لشکری و کشوری روبرو شد که همگی نشان از عشق و علاقه به شهدای خدمت داشت.

سیدمحمود علوی وزیر سابق اطلاعات در دولت روحانی، حجهالاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرپرست استانداری، معاون استاندار و مدیرکل حوزه ریاست استانداری آذربایجان شرقی، حسن‎زاده رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، آیت الله پورمحمدی امام جمعه مراغه  و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس از جمله حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.

پس از قرائت قرآن و مراسم مداحی حجه الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان که سخنران اصلی مراسم بود به جایگاه شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: حضور مردم در مراسم مختلف مربوط به شهدای خدمت نشان داد که این افراد خالصانه برای کشور و مملکت کار کردهاند و مردم هم به خوبی این موضوع را می‌فهمند. مردم با حضور خود در مراسم تشییع این بزرگواران ثابت کردند که همیشه قدردان زحمات افرادی هستند که با حسن نیت تمام برای کشور گام برمیدارند.

لازم به ذکر است که انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور یک تشکل مردم نهاد و غیردولتی است که همواره در مسائل اجتماعی حضور پررنگی داشته و اتحاد اقوام یکی از مهمترین رویکردها و اهداف این تشکل به شمار میرود.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر