/
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
پایان عملیات تصویربرداری‌،

صورت‌برداری و نصب شماره اموال تجهیزات سکوی نفتی و گازی بهرگانسر

با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران واحد کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان، تصویربرداری، صورت‌برداری و نصب شماره اموال مربوط به اموال و تجهیزات سکوی بهرگانسر، پس از 14 سال وقفه انجام شد.
کد خبر : ۶۱۵۸۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، موضوع صورت‌برداری از اموال سکوی بهرگانسر از سال 1388 مطرح و متاسفانه به دلایل متعددی به سرانجام نرسیده بود که خوشبختانه از مهر سال 1402 مجددا موضوع در دستور کار همکاران پرتلاش واحد کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان قرار گرفت.
با توجه مشکلات موجود از قبیل بُعد مسافت،‌ تردد با شناور، سرمای هوا، کمبود امکانات رفاهی، پراکندگی اقلام سکو و شرایط دسترسی سخت به مشخصات اقلام بهره‌برداری و ... با همت شبانه‌روزی و سختکوشی آقایان مجید جهانگیری، حسن آشکاران، جعفر علیزاده،‌ میثم خرمی و ایمان همتی این عملیات مهم با احتساب 1400 نفر ساعت کار عملیاتی، 700 نفر ساعت کار پشتیبانی و 1400 نفر ساعت کار مالی در مدت 7 ماه به پایان رسید.
همکاری صمیمانه و دانش تیم کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان موجب شد تا در مجموع 1700 قلم کالای پروژه سکوی نفتی و گازی بهرگانسر شامل اقلام بهره‌برداری، تعمیراتی، خدماتی، ایمنی و ... به ارزش تقریبی 300 میلیون دلار علاوه بر صورت‌برداری و نصب پلاک، در دفاتر مالی شرکت نفت فلات قاره ایران ثبت گردد. همچنین انجام درون‌سازمانی این عملیات سبب جلوگیری از برون‌سپاری و صرفه‌جویی اقتصادی حدود 80 میلیارد ریال شد.
وی در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر و جانشین، همچنین رئیس و معاون امور مالی منطقه نفتی بهرگان و به‌ویژه همکاری صمیمانه مسئولین و کارکنان سکوی بهرگانسر در همه مراحل انجام کار، تشکر و قدردانی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر