/
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

پیشرفت ۳۱ درصدی، نتیجه تلاش ۴ ماهه پتروپارس در بندر «خوزه»

وزیر نفت ونزوئلا با حضور در ترمینال غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه (TAECJAA)، از روند اجرایی این پروژه از سوی شرکت پتروپارس بازدید کرد.
کد خبر : ۶۱۶۱۸

نبض نفت -  پدرو رافائل تله‌چیا، وزیر نفت ونزوئلا، در این بازدید در جریان روند پیشرفت کارهای بازسازی مخازن TA1-T-01 و TA1-T-02 در بخش غربی پایانه ذخیره و حمل نفت خام این بندر قرار گرفت.
وی همچنین از مراحل اجرایی فعالیت‌های مهندسی و فنی گروه پتروپارس در پروژه افزایش ظرفیت نفت ترمینال خوزه بازدید و پیشرفت این پروژه را پیگیری کرد.
تازه‌ترین وضع پیشرفت پروژه و تأمین کالا نیز از سوی مدیران پروژه و مهندسان شرکت پتروپارس  برای وزیر نفت ونزوئلا تشریح شد.
پدرو رافائل تله‌چیا هم ضمن ابراز رضایت از وضع بسیار مطلوب پروژه، بر گسترش همکاری‌ها و مشارکت پتروپارس در دیگر پروژه‌های نفت و گاز ونزوئلا تأکید کرد.
براساس این گزارش، پروژه پایانه ذخیره و حمل نفت خام خوزه آنتونیو آنزواتگی (TAECJAA) ونزوئلا از سوی شرکت نفت ونزوئلا (PDVSA)  و شرکت ایرانی پتروپارس در حال اجراست که شامل تعمیرات پمپ‌ها، مخازن ذخیره و بازوهای بارگیری بوده و با گذشت حدود ۴ ماه از آغاز فعالیت‌های پتروپارس، پیشرفتی معادل ۳۱ درصد حاصل شده که بیش از برنامه‌ریزی ۲۲ درصدی بوده است.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر