/
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی با تفکر و روحیه بسیجی اقدام‌های بزرگی را رقم زده‌اند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: جهادگران اقتصادی این شرکت در دوران جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی با تفکر و روحیه بسیجی از خود رشادت‌های بزرگی به یادگار گذاشتند و با همین تفکر پس از آن اقدام‌های بزرگی را رقم زده‌اند.
کد خبر : ۶۱۸۶۴

نبض نفت - عباس غریبی در آیین معارفه فرمانده پایگاه بسیج محمدرسول‌الله پایانه نفتی خارک اظهار کرد: نام بسیج، تجلی و تبلور همه آرمان‌های انقلاب اسلامی است. هرکجا نظام و میهن اسلامی خواسته، بسیج در میدان بوده و امروز هم اگر افتخار و عزت و اقتداری داریم، از مجاهدت‌های تلاشگرانی است که بسیجی‌وار تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: جزیره خارک به عنوان نماد مقاومت صنعت نفت، در طول گذار خود در سه مقطع در نظام سیاسی کشور تأثیرگذار بوده و کارکنان صنعت نفت و مردم در سه مقطع زمانی در این جزیره خوش درخشیدند، اول در مقطع پیروزی انقلاب و در سال ۵۷ که با بستن شیرهای نفت عملاً خط بطلانی بر رژیم شاهنشاهی کشیدند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این حماسه‌آفرینان در دوران دفاع مقدس نیز با وجود بمباران‌های سهمگین اجازه قطع جریان صادرات برای حتی یک روز را ندادند و در آن شرایط اقتصادی توانستند اقتصاد کشور را حفظ و از دفاع مقدس پشتیبانی کنند. در دوران تحریم‌های همه‌جانبه نیز خوش درخشیدند و مانع قطع جریان صادرات شدند.
غریبی اظهار کرد: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارند و با مجاهدت و ایثارگری در مسیر انجام مأموریت‌های شرکت خوش درخشیده‌اند و مأموریت اصلی شرکت را که دریافت، ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری، صادرات نفت‌خام و میعانات گازی کشور است در گستره خلیج‌فارس و دریای عمان به‌صورت جهادی، با رعایت استانداردها به‌خوبی انجام می‌دهند.
وی به انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری متضمن امنیت ملی و تشکیل دولتی قدرتمند است.


 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر