/
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سلامت، امنیت و اقتدار

وزیر کشور: به نهمین رئیس‌جمهوری منتخب ایران تبریک می‌گوییم

وزیر کشور گفت: آقای پزشکیان به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.
کد خبر : ۶۲۰۵۷

 نبض نفت - احمد وحیدی امروز (شنبه ۱۶ تیر) پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور اظهار کرد:  به لطف الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزدها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ایرانی به پایان رسید و نهمین رئیس‌جمهوری ایران انتخاب شد. آقای مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت، انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.
وی افزود: لازم است از آقای جلیلی، آقای قالیباف، آقای قاضی‌زاده هاشمی، آقای زاکانی و پورمحمدی تشکر کنم.
وزیر کشور از همه کسانی که در این انتخابات نقش داشتند تشکر و تصریح کرد: بیش از همه از مردم عزیز و شریف که پای صندوق رأی حضور یافتند و رهبر انقلاب که چارچوبی را براساس چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمودهای خود راهگشا بودند، مراجع عظام که گرمی‌بخش انتخابات بودند، همچنین از خانواده بزرگ شهدا به‌ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم.
وحیدی از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای سه نفره و سرپرست ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان، هیئت اجرایی مرکزی و نیروهای وزارت کشور قدردانی کرد.
وی همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار انتخابات نقشی بسزا داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.
وزیر کشور با بیان اینکه دولت شهید رئیسی، صادق‌الوعد بود و ما هم از او یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم، افزود: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی شد که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مُهر باطلی بر این اقدام‌ها زده شد.
وحیدی تأکید کرد: از همه افرادی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم، امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.
وی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس‌جمهوری منتخب اظهار کرد: پس از تأیید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خود انجام می‌شود.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر