/
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به رئیس جمهور منتخب

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع ایزوایکو انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت و از حضور پرشور مردم به ویژه جامعه دریایی کشور در کنار سایر اقشار برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
کد خبر : ۶۲۰۸۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران تبریک گفت.
در پیام سلمان ضربی آمده است: خداوند را شاکریم که بار دیگر با اراده ملت شریف ایران و حضور پرشور در انتخابات، جلوه باشکوهی از مردم‌سالاری دینی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی رقم خورد که یقینا فصل جدیدی از کتاب قطور شکوفایی در حوزه‌های مختلف اقتصاد و صنعت کشور را خواهد گشود.
صنعت کشتی سازی صنعتی پایدار، استراتژیک و اشتغالزاست و از این رو ایزوایکو به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور با بهره گیری از ظرفیت های طراحی و ساخت انواع کشتی، تعمیر و تغییر کاربری کشتی ها، طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های دریایی و فعالیت در حوزه تجاری و بازرگانی نقش مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می کند.
امید است دولت چهاردهم با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در توسعه اقتصاد دریا محور که در برنامه هفتم توسعه نیز بر آن تاکید شده است شاهد شکوفایی اقتصاد کشور از مسیر توجه بیش از پیش به ظرفیت های عظیم دریایی باشیم.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، آیت الله شهید رئیسی و تبریک مجدد به جنابعالی، امیدوارم زیر سایه توجهات ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر پیش رو موفق و سرافراز باشید.
سلمان ضربی
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر