/
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

تندیس ملی بهره‌وری به شرکت ملی نفت ایران رسید

دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری برگزار شد و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران، برای اجرای پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل مارون، تندیس ملی نقره‌ای بهره‌وری را از آن خود کرد.
کد خبر : ۶۲۰۹۴

به گزارش  نبض نفت  به‌نقل از شرکت ملی نفت ایران، دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، روز یکشنبه (۱۷ تیر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری و مدیران ارشد کشوری برگزار شد.
میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، در این همایش با مرور مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان در دولت سیزدهم گفت: در ابتدای دولت سیزدهم که با دوران کرونا هم‌زمان بود، موضوع بهره‌وری به‌صورت جدی در دستور کار شخص رئیس‌جمهور قرار گرفت.
وی در ادامه فعال‌سازی و توانمندسازی کارگروه‌های استانی، بهره‌وری را یکی دیگر از فعالیت‌های این سازمان اعلام کرد و افزود: امروز ما کارنامه‌ای شفاف در حوزه بهره‌وری داریم و کارنامه و شاخص بهره‌وری در شرکت‌های دولتی، روی سامانه صبا برای همه عموم قابل مشاهده است.
در پایان این همایش از گواهی تأیید اعتبار جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران رونمایی و از شرکت‌های برتر با اهدای رتبه و تندیس بهره‌وری تقدیر شد.
براساس ارزیابی تخصصی کارگروه داوری تندیس ملی بهره‌وری ایران، پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل مارون ۵ از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شایسته دریافت تندیس ملی پروژه برتر بهره‌وری ایران در سال ۱۴۰۳ شناخته شد و بازآیی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران، این جایزه را به نمایندگی از این شرکت دریافت کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر