/
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

مالیات خود را در بله پرداخت کنید

با راه اندازی بازوی سازمان مالیات در اپلیکیشن بله، مودیان کسب وکارهای کوچک و متوسط می‌توانند مالیات خود را به راحتی به صورت آنلاین، اقساطی یا نقدی، پرداخت کنند.
کد خبر : ۶۲۳۰۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران،  اپلیکیشن بله در راستای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است تا با نوآوری و خلاقیت و استفاده از ظرفیت‍‌های موجود بتواند خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه دهد. از همین رو سازمان مالیات، بازوی خدمات الکترونیک « سازمان امور مالیاتی» را در اپلیکیشن بله راه اندازی کرده است. این بازو ابزاری است که به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت و سادگی مالیات خود را بر اساس تبصره 100 مالیات‌های مستقیم پرداخت کنند. 

برای استفاده از بازوی مالیاتی تبصره 100 در اپلیکیشن بله، کاربران می توانند لینک https://ble.ir/mytax_bot را جستجو کنند. دستورالعمل‌های موجود در بازو می‌تواند به کاربران کمک کند تا به سادگی مراحل محاسبه و پرداخت مالیات خود را انجام دهند.
در بخش خدمات اپلیکیشن بله نشان جدیدی با عنوان « پرداخت مالیات» اضافه شده است. کاربران با ورود به آن و زدن دکمه شروع باید کد ملی خود و سپس شماره همراه مودی که در سامانه ثبت است را وارد کنند. کد شش رقمی احراز هویت ارسال می‌شود و پس از آن می‌توانند نسبت به تایید فرم تبصره 100 و پرداخت مالیات اقدام کنند.
این بازو با فراهم کردن امکاناتی مانند محاسبه مالیات، ارسال اطلاعات مالیاتی، پرداخت آنلاین به صورت نقدی و اقساطی و ارائه رسید پرداخت،  فرآیند مالیاتی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تسهیل کرده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر