/
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

پیام تسلیت ساتبا در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

کد خبر : ۶۲۴۵۸

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی ساتبا به نمایندگی از جامعه فرهیخته و مهندسین این سازمان، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را به مردم بزرگ و سرافراز فلسطین و ملت‌های آزاده جهان تبریک و تسلیت عرض می کند.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
والذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضل اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و ید خلهم الجنة عرفها لهم
"و آنان که در راه خدا کشته شدند اعمالشان را باطل نمی کند، زود است که هدایتشان کند و کارهایشان را به صلاح آورد و به بهشتی که بر ایشان وصف کرده است داخلشان سازد."
 
شهادت رهبر مجاهد، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، قلب ملت های آزاده جهان را خشمگین، متاثر و سوگوار ساخته است؛ قطعا رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی از ترور بزدلانه این مبارز خستگی ناپذیر در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران، پشیمان خواهد شد و خون این شهید انقلاب هدر نمی رود.

پرچمدار نهضت آزادی قدس، اسماعیل هنیه به عنوان ادامه دهنده راه شهدا در مسیر نبرد آزادسازی فلسطین و دفاع از موجودیت فلسطین در برابر نسل کشی اسرائیل به شهادت رسید که این امر سبب وحدت و استواری بیشتر ملت آزاده فلسطین می شود و اتحاد مردم فلسطین و پایداری آنها در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند.

شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، امت اسلامی، ملت شریف ایران و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر