/
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی در ۱۴۰۳ برگزار شد

دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با هدف بررسی مهم‌ترین چالش‌ها، مشکل‌ها و عملکرد مدیریت‌ها در محل ستاد تهران برگزار شد
کد خبر : ۶۲۵۳۵

نبض نفت-شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، مدیرعامل این شرکت، در دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی، مطلوب ارزیابی شد.
وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: انتخاب مسعود پزشکیان که فردی متخصص است، با دو شاخص مهم عدالت‌محوری در سطوح مختلف کشور و استفاده از افراد کارآمد و کارشناس در سطوح مدیریتی بسیار امیدوارکننده است و می‌تواند منشأ برکات و موفقیت‌هایی برای کشور شود.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: همه ما به‌عنوان سربازان این نظام مقید به اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه صنعت نفت خواهیم بود.
غریبی با بیان اینکه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان پیشانی صنعت نفت و دروازه ورود به بازار اقتصاد جهانی، رضایت‌مندی کارکنان بسیار حائز اهمیت است، گفت: تاکنون به‌منظور کاهش مشکل‌ها و دغدغه‌های کارکنان پیگیری‌های مطلوبی انجام شده است که در دولت چهاردهم نیز پیگیری می‌شود.
وی ارزیابی‌ مطلوب عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران را نشانه‌ای از ثبات در این شرکت دانست و افزود: این موضوع نشان‌ می‌دهد که کار به‌صورت گروهی، به‌منظور انجام مأموریت‌های سازمانی و در سایه تعامل و همدلی انجام شده و با استفاده از چنین رویکردی، اتفاق‌های ماندگاری در شرکت به انجام رسیده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده، گفت: هم‌اکنون ۲۴ پروژه راکد به هشت مورد کاهش یافته و پروژه‌های باقی‌مانده از سال‌های پیش نیز از ۳۶ مورد به ۱۱ مورد رسیده که همه این اتفاق‌های ماندگار در سایه همدلی مدیران در ستاد و رؤسای مناطق عملیاتی به انجام رسیده است.
غریبی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد مثبت شرکت پایانه‌های نفتی ایران را در اخذ منابع و اعتبارهای جدید از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران، مؤثر دانست.
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی تصریح کرد: در این بازدیدها سعی شده است مسائل و مشکل‌های موجود شناسایی، ارزیابی، اولویت‌بندی و برای حل آن‌ها اقدام‌های لازم انجام شود.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف آینده این شرکت گفت: هدف ما ریل‌گذاری و رویه‌ای مناسب و صحیح در شرکت بوده است.
غریبی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با قدرت کارها و امور محوله را پیگیری کنند، افزود: آن‌ها باید برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و کنترل‌های لازم در انجام کارها را داشته و برای انجام مأموریت‌ها کوشا و ساعی باشند.
وی در پایان پیگیری وضع ساختار سازمانی و بهبود حقوق و مزایا، ارتقای وضع فناوری اطلاعات، نوسازی سیستم‌های اندازه‌گیری نفت (میترینگ)، خدمات رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و حل مشکل‌ در اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌هایی دانست که همواره باید در دستور کار باشد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر