/
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷

قدردانی نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از مدیرعامل ایزوایکو

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمرگان و امام جمعه بندرعباس، همزمان با گرامیداشت پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو قدردانی کرد.
کد خبر : ۶۲۷۳۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طی  مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان ،  جانشین  فرمانده سپاه امام سجاد، حجت الاسلام فاطمی مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس و جمعی از مدیران ارشد استانی به مناسبت سالروز برپایی اولین نماز جمعه بعد از انقلاب برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در برپایی نماز جمعه و همکاری موثر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آئین سیاسی و عبادی و فریضه بزرگ الهی با ستاد برگزاری نمازجمعه بندرعباس قدردانی کرد.
در این لوح سپاس آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر سلمان ضربی
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران
پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (رحمت الله علیه) را گرامی می‌داریم. او که کنگره هفتگی مؤمنین را رأس همه امور می‌دانست، آیین عبادی و سیاسی جمعه را در کشور برپا نمود. اکنون که در پرتوی زعامت ولی امر مسلمین جهان، نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر معرفی گردیده است، باید کوشید تا در این جبهه نورانی، خدمت به نمازگزاران جمعه سهم خود را ادا نماییم.
الحمدلله رب العالمین که شما فرهیخته گرامی، مزین به نور خدمت در این عرصه هستید. تلاش و همکاری شما با ستاد برگزاری نماز جمعه ستودنی است و امید آن دارم که مورد رضایت حضرت حق و مولایمان امام زمان (عج) قرار بگیرید.
با اهدای این لوح سپاس از زحمات شما تقدیر میکنم و در پیشگاه خداوند حکیم و متعال برایتان خیر و خوبی و تداوم خدمت در این مسیر را مسئلت دارم.
محمد عبادی زاده
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان
و امام جمعه بندرعباس
لازم به ذکر است خرداد ماه سال جاری، نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی در بندرعباس با همکاری ایزوایکو افتتاح شد و در دوران مدیریتی دکتر سلمان ضربی در ایزوایکو  فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این شرکت در استان و داخل این مجتمع عظیم صنعتی نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر بیشتر شده است.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر