/
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

اقدامات فنی اروندان، تولید نفت را ۱۰ هزار بشكه افزایش داد/تاكید مدیرعامل این شركت بر پرداخت به موقع حقوق كاركنان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از انجام اقدامات فنی و افزایش ۱۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت این شرکت خبرداد و بر پرداخت به موقع حقوق کارکنان تاکید کرد.
کد خبر : ۶۲۷۶۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز شنبه (۲۷ مردادماه ۱۴۰۳) جلسه تولید با حضور مدیرعامل، مدیران و روئسا این شرکت برگزار شد.
رُشد تولید با اقدامات فنی و عملیاتی
در این جلسه مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در برداشت از چاه‌های ۹ و ۳۴ دارخوین گفت: با تعمیرات و اقدامات انجام شده در این ۲ چاه در حدود ۱۰ هزار بشکه به تولید شرکت اضافه شد. ادامه چنین روندی شرکت را بیش از پیش به تحقق برنامه‌های تولیدی خود نزدیک خواهد کرد.
قدردانی از تلاش کارکنان
وی با اشاره به اقدام ارزنده کارکنان این شرکت در رفع نشتی اخیر خطوط لوله نفت در آزادگان جنوبی و تقدیر از زحمات آن‌ها، افزود: بار اول نیست چنین اتفاقی در شرکت نفت و گاز اروندان و صنعت نفت رخ می‌دهد و در گذشته نیز بارها شاهد چنین صحنه‌های جهادی بودیم ولی نفس کار و اینکه چگونه کارگران عزیزمان در این گرما خود را به خطر می‌اندازند تا اینگونه از آسیب به محیط زیست و رفع موانع تولید جلوگیری نمایند بسیار ارزشمند است و دیدن این‌ اقدامات می‌تواند بار دیگر زحمات تلاشگران خط مقدم صنعت نفت برای عموم مردم نمایان کند.
ساختار جدید شرکت تصویب شد
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: ساختار جدید این شرکت با‌حمایت ویژه دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و همچنین جدیدت و سختکوشی همکارانم در اداره سیستم‌ها و روش های این شرکت سرانجام تصویب و نهایی شده و اکنون در واحدهای مربوطه در حال کار کردن بر روی آن برای اجرای بدون نقص قرار دارد. ساختار جدید بهینه‌سازی شده و زمینه را برای رشد و پیشرفت شرکت و استفاده بهینه از نیروهای متخصص را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به چالش‌های موجود در بخش پیمانکار نیروی انسانی، ادامه داد: تحقق وعده‌های پیمانکار و پرداخت حقوق در زمان مقرر از دغدغه‌های ما است لذا تاکید می‌کنم حقوق و مزایای کارکنان نیروی اروان ثالث حداکثر تا هفته اول و موعد مقرر هر ماه پرداخت شود.
عذاری اهوازی پیگیری پرداخت به موقع حقوق کارکنان را در دستور جلسات تولید قرار داد و اضافه کرد: تحت پوشش قرار دادن بیمه تکمیلی تمامی کارکنان از دیگر موضوعات مهمی است که مدیران باید نسبت به آن‌ اهتمام ویژه داشته باشند هیچ پرسنلی بدون بیمه تکمیلی نماند.
در این جلسه دیگر مدیران و روئسا نیز به میزان تولید، و چالش‌های آن، رفع چالش‌های موجود با پیمانکاران و پیگیری برای انجام وظایف محوله بر آن‌ها، شیوه اجرای ساختار جدید شرکت، مسائل فنی و عملیاتی و برنامه‌ریزی برای تعمیرات دوره‌ای و نکات ایمنی در تاسیسات پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر