/
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
وزیر پیشنهادی نفت

دغدغه ما توسعه میادین مشترک نفتی است

وزیر پیشنهادی نفت با اشاره به ضرورت توسعه میادین مشترک نفت، گفت: دغدغه ما توسعه هرچه سریعتر میادین مشترک است‌ و طبیعتاً این راهکارها ادامه خواهد داشت تا روزی که بتوانیم از حق و حقوقمان در میادین مشترک بیشتر بهره مند شویم.
کد خبر : ۶۲۸۰۰

آقای محسن پاک نژاددر خصوص برنامه‌های و سوابق تخصصی‌اش در وزارت نفت گفت: من ۲۷ سال در صنعت نفت سابقه دارم که افتخاری برای من محسوب می‌شود که در کنار همکاران نفتی ام حضور داشتم و خوشبختانه این فرصت فراهم بود که در زنجیره برنامه ریزی، توسعه، تولید و تجارت نفت بتوانم کار کنم.‌
وی افزود: تجاربی که در این زنجیره کسب شده، می‌تواند کمک کند تا این حوزه را مدیریت کنیم. این روزها صنعت نفت ما با مشکلاتی از جمله ناترازی حامل های انرژی مواجه است که در جلساتی که با نمایندگان داشتم راهکارهای رفع آن را توضیح دادم و راهکار برای افزایش ظرفیت تولید نفت خام در چارچوب اهداف کمی برنامه هفتم توسعه ارائه شده است.
وی با اظهار امیدواری از تعامل با کمیسیون انرژی، گفت: تعاملی هم که طی این مدت با کمیسیون‌های مختلف خصوصاً کمیسیون انرژی داشتیم تعامل سازنده و مثبتی بود.
وی در خصوص توسعه پالایشگاه‌ها و بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، گفت: دغدغه ما توسعه هرچه سریعتر میادین مشترک است. البته این فقط دغدغه من نیست بلکه کسانی که قبل از من در حوزه‌های مختلف نفتی مشغول به کار بودند، این دغدغه را داشتند و اقدامات خوبی هم انجام شده و طبیعتاً این راهکارها ادامه خواهد داشت تا روزی که بتوانیم از حق و حقوقمان در میادین مشترک بیشتر بهره مند شویم و در رقابت از همسایگانمان عقب نمانیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر