/
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۶ شهریور 1403/ کاهش قیمت طلا و سکه

امروز قیمت طلا کاهشی شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۲۷۰۰ تومان کاهش، ۳,۵۷۵,۹۰۰ (سه میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۶۲۹۵۰

نبض نفت-امروز در بازار قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.
قیمت اونس طلا امروزهر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۱۱ درصدی، از ۲,۵۱۳ (دو هزار و پانصد و سیزده ) دلار به ۲,۵۱۶ (دو هزار و پانصد و شانزده ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیارقیمت طلا کاهشی شد. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۲۷۰۰ تومان کاهش، ۳,۵۷۵,۹۰۰ (سه میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروزهمچنین هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۱.۱۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۹۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد و نود هزار) تومان معامله شد.
آخرین نرخ دلار مبادله ایقیمت دلار مبادله ای بدون تغییر  نسبت به روز قبل ، ۴۹,۱۴۵ (چهل و نه هزار و یکصد و چهل و پنج ) تومان معامله شد.

قیمت یورو مبادله ای امروزیورو مبادله ای امروز با افزایش ۰.۱۲ درصدی، از ۵۴,۷۹۸ (پنجاه و چهار هزار و هفتصد و نود و هشت ) تومان به ۵۴,۸۶۵ (پنجاه و چهار هزار و هشتصد و شصت و پنج ) تومان رسید.


قیمت پوند امروزهمچنین پوند با کاهش ۰.۶۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷۸,۰۵۰ (هفتاد و هشت هزار و پنجاه ) تومان معامله شد.
آخرین نرخ درهم امارات مبادله ایدر بازار امروز درهم امارات مبادله ای نسبت به روز قبل ،  بدون تغییر، ۱۳,۳۸۲ (سیزده هزار و سیصد و هشتاد و دو ) تومان نرخ گذاری شد.
قیمت لیر ترکیه امروزلیر ترکیه امروز با کاهش ۰.۸۶ درصدی، از ۱,۷۵۰ (یک هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان به ۱,۷۳۵ (یک هزار و هفتصد و سی و پنج ) تومان رسید.
قیمت دلار کانادا امروزدر بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۳۵۰ تومان کاهش، ۴۳,۸۰۰ (چهل و سه هزار و هشتصد ) تومان نرخ گذاری شد.
آخرین نرخ دلار استرالیاهمچنین دلار استرالیا با کاهش ۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۹,۹۵۰ (سی و نه هزار و نهصد و پنجاه ) تومان معامله شد.
آخرین نرخ دینار عراقهمچنین دینار عراق بدون تغییر  نسبت به روز قبل ، ۴۵ (چهل و پنج ) تومان معامله شد.
قیمت سکه امامی امروزقیمت سکه امامی به 42,500,000 (چهل و دو میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.47 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروزنیم سکه امروز با کاهش ۰.۸۷ درصدی، از ۲۳,۱۵۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان به ۲۲,۹۵۰,۰۰۰ (بیست و دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروزدر بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱۴,۹۵۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.
قیمت سکه گرمی امروزهمچنین هر سکه گرمی بدون تغییر  نسبت به روز قبل ، ۷,۱۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد هزار) تومان معامله شد.

منبع:اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر