/
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

اجرای تعمیرات بنیانی و نوسازی اماكن ورزشی كوی نفت پس از 25 سال

دانشي با اشاره به راه‌اندازي نهضت نوسازي و تعميرات بنياني برخي اماکن ورزشي و رفاهي در کوي نفت اهواز پس از گذشت 25 سال، گفت: خوشبختانه با تلاش همه جانبه هيأت مديره شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و حمايت گسترده شرکت ملي نفت ايران در اين دوره اقدامات پايه‌اي در زمينه باشگاه‌ها صورت گرفت.
کد خبر : ۶۳۲۱۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در حاشيه بازديد تعدادي از اماکن ورزشي و رفاهي در دست تعمير مديريت عمليات غير صنعتي با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعاليت‌هاي گسترده‌اي در سطح مناطق نفتخيز جنوب به همت نگاه بلند دولت‌مردان در اين مدت رخ داد به نحوي که همکاران صنعت نفت جنوب افزون بر مباحث مرتبط با توليد حداکثري، نوسازي خطوط لوله، نگهداشت، تعميرات اساسي و ورود ويژه به خلاقيت‌هاي تکنولوژيکي در درون کشور که منجر به ايجاد 4 همت پروژه علمي، خلاقانه، نوآورانه شد در مباحث پشتيباني از توليد نيز اقدامات اثرگذار بسياري را به ثمر رساندند.
مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مديريت عمليات ترابري را حامي هميشگي امر توليد خواند و به نوسازي ناوگان حمل و نقل در دولت سيزدهم با اختصاص 357 خودرو سبک و سنگين اشاره داشت و آن را اقدامي ارزشمند دانست که بايد در آينده ادامه يابد.
دانشي با بيان اينکه خود را در راستاي ايجاد شرايطي براي حفظ نشاط و طراوت همکاران موظف و مکلف مي‌دانيم، خاطر نشان کرد: در بحث‌هاي رسيدگي به خدمات رفاهي همکاران اقدامات موثري صورت گرفت که از جمله آن مي‌توان به برگزاري اردوهاي تابستانه اشاره کرد که ايجاد حس رضايتمندي را براي کارکنان به ارمغان آورد.
وي به اثرات حفظ روحيه همکاران در اجراي امور و پيشبرد موارد مرتبط با امر توليد اشاره داشت و تصريح کرد: مجموعه باشگاه امام رضا (ع) شهرک نفت و مجموعه‌هاي خدمات غير صنعتي در کوي فدائيان اسلام و گستره مناطق نفتخيز جنوب از اهميت والايي برخوردارند؛ برخي از اين مجموعه‌ها بالغ بر 25 سال، مورد اورهال و تعميرات بنياني قرار نگرفته بودند.
مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب از بهره برداري استخر بانوان تا حداکثر دو هفته آينده خبرداد و افزود: خوشبختانه با تلاش همه جانبه هيأت مديره شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و حمايت گسترده شرکت ملي نفت ايران در اين دوره اقدامات پايه‌اي در زمينه باشگاه‌ها صورت گرفت به نحوي که اکنون استخرهاي مناطق نفتخيز جنوب در برنامه تعميرات اساسي قرار گرفت.
دانشي با اشاره به نوسازي و تغييرات اساسي کليه سالن‌هاي ورزشي خاطرنشان کرد: سالن‌هاي سينما و فوتسال شرک نفت نيز به همت مجموعه مديريت عمليات غير صنعتي بهسازي و بازسازي شدند.
وي با تأکيد بر استمرار اقدامات تعميراتي در مجموعه‌هاي رفاهي و ورزشي مناطق نفتخيز جنوب ابراز داشت: آنچه که مي‌تواند نگهداشت و افزايش توليد نفت را در پي داشته باشد، رضايتمندي کارکنان است؛ زيرا همکاران نفتي شغل بسيار سخت و سنگيني دارند، چرا که صدها رشته تخصصي ويژه بايد دست در دست هم بگذارند تا يک بشکه نفت توليد نفت شود؛ اگر بناست اين ثروت عظيم براي کشور پايدار بماند مي بايست سرمايه ارزشمندي همچون نيروي انساني مورد توجه ويژه واقع شود.
مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در پايان گفت: پس از بازگشايي و بهره‌برداري مجدد اماکن ورزشي در دست تعمير، حس رضايتمندي در همکاران تقويت خواهد شد.
گفتني است در اين بازديد سعید فتح شهنی، مدیر عملیات غیر صنعتی،سعيد آتشبار، رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مهندس دانشي را همراهي کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر