/
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

پیام مدیرعامل بانک آینده به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)

کد خبر : ۶۳۲۳۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک آینده دکتر اسکندری مدیرعامل بانک آینده؛ با ارسال پیامی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را به تمامی شیعیان، به‌ویژه خانواده بزرگ بانک آینده، تهنیت گفتند.
در متن پیام آمده است:
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

همکاران گرامی بانک‌آینده؛
هشتم ماه ربیع‌الاول مصادف است با شهادت جانسوز امام حسن عسکری علیه‌السلام.
زندگی کوتاه اما پربرکت امام یازدهم شیعیان، نمونه‌ای تحسین‌برانگیز از تلاش در راستای آرمان‌ها و آموزه‌های دین مبین اسلام بود که با وجود تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های حکام وقت از جهاد در راه تبیین معارف دینی و تربیت شاگردانی برای زمینه‌سازی ورود شیعیان برای عصر غیبت فروگذار نماندند و در نهایت شهادت آن امام همام با آغاز دوران امامت حضرت ولی عصر(عج)، هم‌زمان گردید.
آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) سرآغاز دورانی است که با ظهور آن حضرت، بشریت شاهد گستره عدالت و صلح جهانی خواهد بود و مستضعفان جهان، وارث زمین می‌شوند.
بدین‌وسیله ضمن تسلیت سال‌روز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر امام مهدی(عج) را به خانواده بزرگ بانک‌آینده تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق بهره‌مندی از فضائل این ماه پرخیر و برکت را برای همگان مسألت دارم.
بهمن اسکندری

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر