/
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

بررسی موضوع ناترازی انرژی در نشست مشورتی معاونان اول سه قوه

نشست مشورتی معاونان اول سه قوه به میزبانی معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و سه طرف بر توسعه همکاری‌ها در مسیر تحقق برنامه هفتم توسعه و رفع مشکلات کشور ازجمله ناترازی انرژی تأکید کردند.
کد خبر : ۶۳۳۰۲

 نبض نفت -  محمدرضا عارف در این نشست که شامگاه شنبه (۲۴ شهریور) برگزار شد، با اشاره به تجربیات گذشته درباره تعامل بین قوا و نتیجه این همفکری‌ها در حل مسائل کلان کشور و دستاوردهای آن، بر برگزاری این نشست همفکری و بهره‌گیری از تجربیات گذشته همسو با استمرار و توسعه هماهنگی‌ها و همکاری‌های پیوسته بین قوای سه‌گانه تأکید کرد.
وی افزود: با تعامل مثبت میان معاونان اول قوا می‌توان بسیاری از مسیرهای طولانی انجام کار را کوتاه‌تر کرد و تشریفات زائد و هزینه‌بر را از میان برداشت که این موضوع در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها حیاتی است.
معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: رشد ۸درصدی و هموارکردن مسیر اجرای برنامه هفتم توسعه بی‌شک به همفکری سه قوه و همه دستگاه‌ها نیاز دارد که در این مسیر نقش معاونان اول بسیار پررنگ است.
در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی، نایب‌رئیس اول مجلس و حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با استقبال از راهبرد مشورتی و توأم با همفکری دولت وفاق ملی ابراز امیدواری کردند آثار و نتایج مثبت این‌گونه تعامل‌ها که مبتنی بر اصل وحدت و انقلاب اسلامی و مشی امام خمینی(ره) است، ‌مسیر افزایش مفاهمه بین‌دستگاهی و خدمت به ملت را هموار کند.
همچنین ‌اعضای این نشست آخرین تحولات بازار و شرایط اقتصادی کشور را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار دادند و محورهای مهمی همچون ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف‌سازی آن، خصوصی‌سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی را ارزیابی کردند و راهکارهای اولیه را به شور گذاشتند.

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر