/
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی

ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از همراهان و میهمانان افتتاح گردید.
کد خبر : ۶۳۳۱۰

 همزمان با ایام مبارک ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت در مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی، رؤسای کانون‌های بازنشستگان، مدیران سازمان‌های مختلف و مدیرعامل بیمه کوثر و همچنین جمعی از معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی استان خراسان جنوبی، ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر این استان افتتاح شد.
تبلیغطرح ویژه احداث گلخانه- ارسال رایگانمشاوره رایگان

دکتر آقادادی ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، افتتاح ساختمان‌های جدید مراکز استان را از برنامه‌های شرکت در راستای بهبود وضعیت ساختمان‌های فعلی و توسعه زیرساخت‌ها و برندسازی بیمه کوثر برشمرد و افزود: بیمه کوثر ضمن توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی و مدیریت ریسک و ترکیب مناسب فروش و ارائه خدمات غیرحضوری، به دسترسی سریعتر در ارائه خدمات خود در محیط فیزیکی با چینش و دکوراسیون و امکانات مناسب که باعث شادابی و افزایش کیفیت زندگی همکاران و رضایت بیشتر ذی‌نفعان گرامی می‌شود توجه دارد.
ایشان در ادامه این بازدید با حضور در جمع کارکنان، شبکه فروش و ذی‌نفعان شرکت در استان خراسان جنوبی، در فضایی دوستانه و صمیمی در جریان امور مربوط به این سرپرستی قرار گرفت و پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آن‌ها بود.
لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی در محل بیرجند، بلوار آیت الله مدرس، بین مدرس ۲۹ و ۳۱، پلاک ۴۵۷ واقع شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر