/
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

پیگیری و بررسی مشکلات سرمایه انسانی مجتمع پارس جنوبی در ستاد شرکت ملی گاز

نخستین نشست بررسی و حل مشکلات و چالش‌های حوزه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و با هدف بررسی مشکلات مربوط به سرمایه انسانی این مجتمع در ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
کد خبر : ۶۳۳۶۴

نبض نفت-شرکت ملی گاز ایران، آرین نصیری، سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت با اشاره به برگزاری نخستین نشست بررسی و حل مشکلات و چالش‌های حوزه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی که روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) در ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، گفت: این نشست پیرو بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از مجتمع پارس جنوبی و تأکید بر رسیدگی به مشکلات مربوط به سرمایه انسانی این مجتمع با حضور برخی مدیران پالایشگاه‌ها و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و جمعی از رؤسای واحدهای منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران تشکیل و نشست‌های بعدی نیز تا حصول نتیجه نهایی مصوبه‌ها برگزار خواهد شد.
وی در تشریح موضوع‌های بررسی‌شده در این نشست، افزود: دغدغه‌های مربوط به حقوق و مزایا، اسکان و تردد کارکنان، جذب و استخدام، انتصابات و پیشنهاد اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در این نشست مطرح شد.
سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران درباره فرایندهای جذب و استخدام و پرونده‌های جاری، توضیح داد: در این نشست درباره تسریع در انجام اقدام‌های اداری مربوط به جذب نیروهای تازه استخدام و تبدیل وضعیت‌شده و بررسی امکان تأمین نیروی انسانی (پیمانکاری) مورد نیاز در بخش‌های خدماتی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
نصیری بیان کرد: رفع مشکل اسکان سه هزار نفر از کارکنان مجتمع و  تسهیل تأمین ناوگان حمل‌ونقل هوایی به‌منظور بهبود شرایط تردد کارکنان دو موضوع مهم دیگری بود که در این نشست بررسی شد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر