/
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

لزوم آمادگی حداکثری در نیروی انسانی و تجهیزات برای مقابله با حوادث

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: لازمه استمرار خدمات و برگشت‌پذیری در حوادث وجود آمادگی حداکثری در نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات است.
کد خبر : ۶۳۳۸۲

نبض نفت-سیف‌الله آقابیگی، پنجشنبه، ۲۹ شهریور ماه، در مانور تمرینی_آموزشی وزرات نیرو منطقه شمال‌غرب کشور که در اداره برق منطقه‌ای آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهارکرد: این رزمایش دومین رزمایشی است که در کنار مردم عزیز استان آذربایجان شرقی آغاز می‌کنیم که به واسطه ظرفیت‌ها و اقدامات انجام شده است استان برای این رزمایش انتخاب شده است.
وی ادامه داد: مجموعه وزرات نیرو، به عنوان وزرات خانه زیربنایی در ارائه خدمات شبانه‌روزی در حوزه آب و برق همواره با داشتن سرمایه‌های بسیار زیاد از جهت تجهیزات، تأسیسات و نیروی‌های انسانی همواره در تلاش است تا خدمات استمرار یابند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: به طور متوسط میزان آمادگی ما عدد پایینی است و به هر میزان که تلاش می‌کنیم آمادگی ما ارتقاء پیدا کند قطعا مدیریت بحران‌ها و حوادث می‌تواند در زمان کوتاه‌تری انجام شده و چرخه‌ی استمرار در اختیار مردم به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.
وی با بیان اینکه زمانی که در تاریخ مطالعه می‌کنیم شهر تبریز در معرض زلزله‌های شدید قرار گرفته است، گفت: هدف ما در وزرات نیرو این است که در کنار مجموعه تیم مدیریتی استان‌ها بتوانیم آمادگی در برابر حوادث را به سطح بالاتری برسانیم.
آقابیگی خاطر نشان کرد: سه یا چهار ماه قبل تیم‌های مختلفی برای این رزمایش تعریف شده و تقسیم کارها صورت گرفته تا مردم عزیز بدانند دولت جمهوری اسلامی و وزرات نیرو با همکاری سایر وزارتخانه‌ها سعی بر این دارد که خدمات رسانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر