/
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

پیام تبریک تورج دهقانی به مناسب ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله و علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام

کد خبر : ۶۳۴۰۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس تورج دهقانی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در پیامی میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله و علیه و اله و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به کارکنان خدوم شرکت نفت و گاز پارس و خانواده های ایشان تبریک گفتند .
متن پیام بدین شرح است؛
اینجانب به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بر خود لازم دانستم این روز مبارک را به تمامی همکاران و کارکنان خدوم و گرانقدر شرکت نفت و گاز پارس در خط مقدم تولید گاز کشور تبریک عرض نمایم.
این ایام، یادآور رحمت و مهربانی آن پیامبر بزرگوار است که با سیره‌اش، چراغ هدایت برای بشریت و الگویی برای همگان بوده است. 
در شرایط کنونی و با توجه به اینکه کشور با چالش ناترازی انرژي مواجه است ،  به جهت تامین سوخت کشور در فصل زمستان مسئوليت خطيري بر عهده داريم و وظيفه خود ميدانيم  با همدلي و وحدت در كنار هم برای مردم شریف ایران از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و 
این هدف را محقق سازیم .
همدلی و وحدت می‌تواند ضامن موفقیت‌های بیشتر در مسیر خدمت به مردم ایران عزیزمان باشد.
از خداوند متعال می‌خواهم که به همه ما توفیق دهد تا در سایه همکاری و همفکری، برای خدمت به ملت عزیزمان ، علی الخصوص در‌حوزه مهم و استراتژیک پارس جنوبی به جهت گردش چرخ های اقتصاد کشور سربلند باشیم.
با احترام،  
تورج دهقانی  
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر