/
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

مدیرعامل اروندان از خط مقدم تولید در‌ منطقه نفتی آزادگان بازدید كرد

عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از روسا و مدیریت منطقه آزادگان از خط مقدم تولید و برخی تاسیسات و منیفولدهای منطقه آزادگان جنوبی در مجاورت با کشور همسایه بازدید کرد.
کد خبر : ۶۳۷۲۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از روسا و مدیریت منطقه آزادگان از خط مقدم تولید و برخی تاسیسات و منیفولدهای منطقه آزادگان جنوبی در مجاورت با کشور همسایه بازدید کرد.
در این بازدید عذاری اهوازی به بررسی راه‌های افزایش تولید پرداخت و در جریان آخرین اقدامات، وضعیت خطوط نفت، تعمیرات انجام شده قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با نگاه ویژه به میدان مشترک آزادگان‌جنوبی در ادامه این بازدید؛ ضمن اطلاع از آخرین وضعیت چاه‌ها در جریان چالش‌های تولید در این منطقه قرار گرفت و دستوراتی صادر کرد.
عذاری اهوازی در ادامه از اولین اورهال بزرگ تاسیسات کارخانه فرآورشی آزادگان شمالی بازدید کرد و ضمن عرض خداقوت به مدیریت و کارکنان این مجموعه از تلاش جهادی آن‌ها برای استمرار و افزایش تولید قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در دیداری صمیمی با کارکنان این منطقه به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت و ضمن حائز اهمیت دانستن عملیات اورهال بر رعایت کامل اصول ایمنی تاکید نمود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر