/
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

مجموعه روابط عمومی دیده‌بان شفافیت و مغز ارتباطی سازمان است

سرپرست روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب گفت: مجموعه روابط عمومی دیده‌بان شفافیت و مغز ارتباطی سازمان است و از همه ظرفيت‌ها براي سرآمدي نام مناطق نفتخيز جنوب در عرصه‌هاي مختلف بهره‌ خواهیم برد.
کد خبر : ۶۳۸۱۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، علمدار متولي به پيشينه تاريخي مجموعه روابط عمومي در صنعت نفت جنوب اشاره داشت و عنوان کرد: روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب به واسطه پيدايش نفت در مسجد سليمان به نوعی در جایگاه نخستين روابط عمومي کشور جاي مي‌گيرد؛ اين پيشينه و سرآمدی آن در نیم قرن گذشته سطح انتظارات از این نهاد خدمت را بالا برده است.
وي تعيين اولويت‌هاي کاري را نخستين اقدام پس از ورود به مجموعه روابط عمومي مناطق نفتخيز دانست و تصريح کرد: با احصای آنچه رؤساي پيشين روابط عمومي در مدت خدمت انجام داده‌اند گام‌هاي بعدي را با جديت در مسير پیگیری و تسهيل امور حرفه‌ای مرتبط با صنعت برنامه‌ريزي خواهيم کرد.
متولي، مجموعه روابط عمومي را ديده‌باني براي آینده‌نگری و تصمیم‌سازی مديران سازمان دانست و افزود: در هر گامي که برخواهيم داشت ظرفيت‌ها و توان سازمان را به‌کار خواهیم بست تا جايگاه مناطق نفتخيز جنوب در عرصه‌هاي مختلف ملي حفظ شود.
سرپرست روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب به چالش‌ها و سختي‌هاي کار در روابط عمومي اشاره کرد و ادامه داد: کارمندان شاغل در روابط عمومي به دليل گستردگي امور و ضرورت اطلاع‌رساني دقيق و به‌هنگام از وقايع نمي‌توانند در زمره کارمندان عادي سازمان گنجانده شوند و ساعات کاري آنان محدود به زمان اداري نيست از اين رو حفظ نشاط و انگيزه آنان امری ضروري است.
وي کاهش تعارض در سازمان را مشي عملکردي خود در دوران خدمت دانست و تصريح کرد: مأموريتي که در مجموعه روابط عمومي به دنبال تحقق آن خواهيم بود؛ ایجاد وفاق و انسجام میان "مدیران و کارکنان" و "مردم با شرکت" است.
متولي، اجراي کار جمعی و تيمي را در مجموعه روابط عمومي امري بدیهی دانست و اظهار کرد: از همه ظرفيت‌ها براي سرآمدي نام مناطق نفتخيز جنوب در عرصه‌هاي مختلف بهره‌ خواهم برد.
وي از اعتماد مدیران عامل و زحمات روسای روابط عمومی پیش از خود از جمله سعيد آتشبار در مدت تصدي اين مسئولیت قدردانی کرد.
آئین تکریم سعید آتشبار و معارفه علمدار متولی سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز شنبه 21 مهرماه با حضور ابراهیم پیرامون، مدیر‌عامل، اعضاي هيئت مديره، مديران عامل، فرماندهي مرکز بسيج شهيد تندگويان و روساي ادارات ستادي و جمعي از کارشناسان در سالن جلسات ساختمان پنج طبقه برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر