/
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

پیام تسلیت مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در پی درگذشته بانوی مقاومت دارخوین «بی‌بی‌لوعه»

کد خبر : ۶۳۸۶۱

به‌ گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، بانوی مقاومت خوزستان، لوعه ناصریان ملقب به «بی‌بی‌لوعه» که طی دوران دفاع‌مقدس به مانند یک مادر خدمات شایانی را به رزمندگان جبهه حق علیه باطل ارائه می‌کرد، در سن ۱۰۸ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
 
در پی درگذشت این بانوی رشیده که نماد مقاومت مردم دارخوین در دوران شکوهمند دفاع مقدس بود، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در پیام مهندس عذاری اهوازی آمده است:
 
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تأثر و تأسف، خبر درگذشت بانوی بزرگوار و مقاوم شهر دارخوین، سرکار خانم لوعه ناصریان ملقب به بی‌بی‌لوعه را دریافت کردیم. این بانوی فداکار و ایثارگر، در دوران دفاع مقدس با خدمات بی‌نظیر خود به رزمندگان جبهه حق علیه باطل، نقش مهمی در تقویت روحیه و پشتیبانی از نیروهای مقاومت ایفا کرد.
بی‌بی‌لوعه با پخت نان و غذا، شستن لباس‌های رزمندگان و ایجاد روحیه در میان آن‌ها، به عنوان مادری مهربان و دلسوز در قلب رزمندگان جای گرفت و به «مادر جبهه‌ها» شهرت یافت. او با عشق و ایثار، در سخت‌ترین شرایط در کنار رزمندگان ماند و هرگز شهر دارخوین را ترک نکرد.
بی‌بی‌لوعه نه تنها نماد رشادت و فداکاری زنان جنوب ایران، بلکه الگویی برای تمامی زنان مقاوم ایران اسلامی بود. او با فداکاری مادرانه و روحیه‌ای استوار، نشان داد که زنان این سرزمین در هر شرایطی می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقش مهمی در دفاع از میهن و حمایت از رزمندگان ایفا کنند. یاد و خاطره این بانوی بزرگوار همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.
این فقدان را به خانواده محترم ایشان، مردم شریف خوزستان به ویژه دارخوین قهرمان و تمامی آزادگان و مجاهدان عرصه ایثار و مقاومت تسلیت عرض می‌نماییم. از خداوند متعال برای روح بزرگوار این بانوی مقاوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت داریم و امیدواریم که یاد و خاطره ایشان همواره در دل‌ها زنده بماند.
 
عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر