درخشش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در بیستوچهارمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی ایران
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب نشان مدیریت روابط عمومی در بیستوچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران» بار دیگر نقش برجسته و حرفهای خود را در عرصه ارتباطات سازمانی به نمایش گذاشت.
این موفقیت ارزشمند، نتیجهی تلاشهای مستمر، برنامهریزی راهبردی، خلاقیت در ارتباطات و پایبندی دقیق به اصول حرفهای روابط عمومی بوده است. کسب این نشان، گواهی است بر جایگاه تأثیرگذار روابط عمومی این شرکت در ارتقای برند سازمانی، ایجاد ارتباط اثربخش با ذینفعان و تبیین شفاف مأموریتها و دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان.
جوایز طلایی روابط عمومی ایران یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور است که با ارزیابی عملکرد نهادها و سازمانها، از برترینها تجلیل میکند.