/
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

چشم‌انداز مثبت بانک ایران زمین با حضور مدیران جدید

تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای می‌تواند باعث ایجاد تحول و دگردیسی شود و بانک ایران زمین نیز با تغییر تعدادی از مدیران ارشد خود چشم‌انداز مثبتی را برای مشتریان خود نشان می‌دهد.
..
کد خبر : ۵۸۰۸۸

به گزارش نبض نفت کمتر از یک ماه از حضور و تغییر ترکیب مدیریتی بانک ایران زمین می‌گذرد.

انتصاب احمد بهمنیار به عنوان معاون فناوری اطلاعات، محمد حسینی کناروئی به سمت مدیر امور شعب، مصطفی یزدان‌جو به عنوان مدیر امور اعتبارات، ناصر اخوان صفار به سمت رئیس اداره حسابداری مالیات و بیمه، لیلا بنی‌آدم به عنوان رئیس اداره بانکداری مجازی و عبدالقیوم یمرلی به سمت مدیر منطقه استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از جمله تغییرات مدیریتی بانک ایران زمین طی یک ماه گذشته به شمار می‌رود.

تجربه نشان داده که تغییر و تحول در عرصه مدیریت اغلب می‌تواند باعث تحول مثبت در هر سازمان و مجموعه شود و تغییر و تحول در بانک ایران زمین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در بیشتر اوقات تداوم مدیریت باعث روزمرّه‌گی شده و صلابت ، نوآوری و خلاقیت را از مجموعه می‌گیرد در حالی که تغییر و تحول معمولاً باعث نشاط، خلاقیت و نوآوری در سیستم میشود.

حضور مدیران جدید که هر کدام تجارب ارزشمندی در حوزه کاری خود دارند نوید روزهای بهتر و درخشان برای بانک ایران زمین میدهد و امید است بانک ایران زمین که یکی از بانک‌های خصوصی موفق در کشور به شمار می‌رود با حضور مدیران جدید بتواند به پیشرفت و بالندگی خود ادامه دهد تا ضمن رضایت بیشتر مشریان، بتواند نقشی بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران ایفا کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر