/
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

بانک ایران زمین؛ پیشگام در ایجاد ارتباط موثر با استان‌ها

ارتباط نزدیک و تعاملات حضوری از جمله رویکردهای بانک ایران زمین برای رفع مشکلات مربوط به استان‌ها است و مدیران ارشد بانک ایران زمین با حضور در استان‌ها سعی می‌کنند ضمن ایجاد یک ارتباط موثر مشکلات موجود در استان‌ها را در اسرع وقت حل کنند.
..
کد خبر : ۵۸۲۸۸

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

به گزارش نبض نفت حضور هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین در استان‌ها و مشاهده مشکلات احتمالی در هر استان از رویکردهای بانک ایران زمین تلقی میشود.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین معتقد است همراهی و تلاش مشترک یکایک کارکنان در شعب و ستادهای استانی باعث این موفقیت این بانک است.

مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین در این سفرها ضمن بررسی چالش‌ها و مشکلات مربوط به هر استان تلاش میکنند تا در همان استان تصمیم‌های لازم اتخاذ شود و نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

پورسعید در بسیاری از سفرهای خود ضمن تاکید بر ایجاد فضای مناسب برای مشتریان، جانمایی شعب را بسبار مهم میداند به گونهای که مشتریان بتوانند به راحتی از خدمات بانک ایران زمین استفاده کنند.

مدیرعامل بانک ایران زمین در سفر اخیر خود به استان اصفهان خطاب به مدیران این بانک در استان اظهار داشت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعهکنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم.

به نظر میرسد که حضور فیزیکی و چهره به چهره مدیران ارشد در بانک ایران زمین و حضور در استان‌ها به یکی از سیاست‌ها و خط مشی‌های این بنگاه مهم اقتصادی تبدیل شده و باعث شده که تصمیم‌گیری در خصوص موضوعات استانی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد تا مشتریان این بانک با کمترین چالش مواجه شوند.

این رویکرد بانک ایران زمین میتواند الگوی مناسبی برای سایر بانکها باشد تا ضمن احترام به مشتریان و توجه به اصل مشتری‌مداری مشکلات مربوط به هر استان در کمترین زمان ممکن حل شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر