/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
معاون اول رئیس‌جمهوری:

اعضای دولت بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل به کار خود ادامه دهند

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در اداره کشور کوچک‌ترین مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت: همه اعضای دولت بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل و با همان روحیه و توان همیشگی به کار خود ادامه دهند.
کد خبر : ۶۱۳۵۰

 نبض نفت - محمد مخبر امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت) در نشست فوق‌العاده هیئت دولت ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) و تسلیت عروج ناگهانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه ناگوار بالگرد، ایشان را انسانی خدوم، مردمی، مخلص و ولایی خواند که جز برای رضای خدا و مردم ایران کار نکرد و شهادت حق او بود.
وی افزود: بیش از سه سال در کنار این مرد بزرگ کار کردیم و در ادامه نیز با قدرت، قوت، اعتمادبه‌نفس و بدون ذره‌ای تزلزل برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم و قطعاً رهنمود مقام معظم رهبری و وصیت رئیس‌جمهور نیز جز این نیست.
معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: چارچوب و پایه‌های نظام، مستحکم و سایه رهبری مستدام است و در اداره کشور کوچک‌ترین مشکلی پیش نخواهد آمد.
مخبر از همه اعضای دولت خواست بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل و با همان روحیه و توان همیشگی به کار خود ادامه دهند، تا جایی که در امورات کشور و رسیدگی به مشکلات مردم هیچ خللی وارد نشود.
وی فقدان وزیر امور خارجه را نیز برای کشور ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواند و گفت: امیرعبداللهیان در قامت یک وزیر امور خارجه برای ایران اسلامی در تحولات بین‌المللی به‌ویژه بحران غزه خوش درخشید و اکنون در کنار شهدای محور مقاومت جاودانه شد.
معاون اول رئیس‌جمهوری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را نیز جزو روحانیون کم‌نظیر کشور و استاندار این استان را مدیری جوان و فعال نامید که فقدان آن‌ها نیز برای کشور غم‌انگیز و تأسف‌بار است.
در این نشست مقرر شد برای برگزاری مراسم تشییع رئیس‌جمهور و هیئت همراه، کارگروهی با مدیریت معاون اجرایی رئیس‌جمهور تشکیل شود.
همچنین مقرر شد حکم سرپرستی وزارت امور خارجه و استانداری آذربایجان شرقی در اسرع وقت، پس از طی روال قانونی صادر شود تا در امورات مربوط به این دستگاه‌ها نیز وقفه‌ای ایجاد نشود.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر