/
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت قیام 15 خرداد و رحلت امام خمینی (ره)

کد خبر : ۶۱۵۵۵

بسم الله الرحمن الرحیم
این انقلاب بی‌نام و نشان خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
             مقام معظم رهبری، (مدظله العالی)
بی‌ شک، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، ریشه در قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ دارد؛ نهضتی که به واسطه حضور پرشور مردم مومن و انقلابی و لبیک به فرمان رهبری آزاده و خردمند، به نقطه عطف تاریخ معاصر کشور ما بدل شد.
بی گمان، سیره و شخصیت راسخ امام (ره) الگویی یگانه و ارزشمند برای همه آزادی خواهان جهان بوده و خواهد بود؛ از این حیث که با درایت، آینده‌نگری و آرمان‌خواهی، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و با رهبری بی‌بدیلش کشور عزیزمان ایران اسلامی را به سدی استوار و نفوذ‌ناپذیر در برابر دشمنان مبدل ساخت و عزت، خودباوری، استقلال و برادری را به ارمغان آورد.
و اکنون با گذشت افزون بر چهار دهه، در پرتو  الطاف بیکران الهی، رهبری فرزانه و دانش آموخته مکتب امام (ره) سکان هدایت و زعامت ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید .
اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به خانواده بزرگ صنعت نفت بویژه همکاران محترم شاغل در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. و از خداوند منان توفیق پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، ادامه راه شهدای انقلاب و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را  تحت  فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) مسئلت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر