/
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

لوله‌گذاری ۱۸۲ کیلومتر شبکه گاز در کهگیلویه‌ و بویراحمد در حال اجراست

سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که ۱۸۲ کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق سخت‌گذر این استان در حال اجراست.
کد خبر : ۶۱۵۵۷

  نبض نفت -حمید طالبی گفت: تاکنون ۵۷۶۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که از ۷۶۹ کیلومتر آن در دولت سیزدهم بوده است.
وی افزود: تاکنون ۱۴۵ هزار و ۹۳۴ انشعاب شهری و روستایی در استان نصب شده که ۱۳ هزار و ۶۲۴ انشعاب مربوط به دولت کنونی بوده و از این تعداد انشعاب نیز ۳ هزار و ۱۹۹ انشعاب شهری و ۱۰ هزار و ۴۲۸ انشعاب روستایی است.
سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان وضع مطلوبی دارد و ۱۰۰درصد خانوار شهری و ۹۸درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
طالبی با اشاره کوهستانی و سخت‌گذر بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندبرابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، تصریح کرد: تاکنون ۴ شهرستان گچسان، چرام، لنده و بهمئی شهرستان‌های سبز گازرسانی شدند و تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

 

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر