/
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
سرپرست ریاست‌جمهوری:

مشکلات گذشته در زمینه فروش نفت و درآمدهای کشور کاهش یافته و مهار شده است

سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: در عرصه اقتصاد، فروش نفت، جابه‌جایی منابع و درآمدهای کشور و تورم مشکلات بسیاری داشتیم که امروز روند همه این مشکلات رو به کاهش و کنترل است.
کد خبر : ۶۱۸۴۴

 نبض نفت - محمد مخبر امروز (شنبه، دوم تیر) در آیین بهره‌برداری رسمی از ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت در سراسر کشور که به‌صورت ویدئوکنفرانسی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، بیان کرد: روش شهید رئیسی در رسیدگی به مسائل حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه رفع ناترازی‌های حوزه برق و انرژی، تنش‌های آبی، مسائل صنعت، مسکن، کشاورزی، مشکل اشتغال و رفع مشکلات متعدد عرصه اقتصادی، نگرش جامع و دقیق در شناخت مسئله، انتخاب صحیح راه‌حل و تمرکز و پیگیری مستمر تا حل مسئله بود.
وی افزود: شهید رئیسی در مسیر رفع مشکلات از جمله در عرصه ساخت مسکن که براساس مصوبه مجلس وعده ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را داده بود، از سرزنش‌ها باکی به دل راه نداد و درنتیجه امروز شاهد رفع بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مورد اشاره هستیم.
سرپرست ریاست‌جمهوری بیان کرد: در عرصه اقتصاد، فروش نفت، جابه‌جایی منابع و درآمدهای کشور و تورم مشکلات بسیاری داشتیم که امروز همه این مشکلات رو به کاهش و کنترل است؛ ازجمله کاهشی‌شدن تورم و کنترل و کاهش رشد نقدینگی و رسیدن نرخ آن به حدود ۲۲درصد که با توجه به روند فزاینده نرخ رشد نقدینگی به یک آرزو تبدیل شده بود.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر