/
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

دهمین شماره ماهنامه نوید آریا منتشر شد

ماهنامه شماره 10 آریاساسول با محتوایی متنوع برای کارکنان شرکت منتشر شد.
کد خبر : ۶۲۱۶۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، دهمین شماره ماهنامه نوید آریا، نشریه کارکنان شرکت پلیمر در ۴۸ صفحه و با مطالبی خواندنی و متنوع منتشر شد.
جلد این شماره به عکسی از طرح‌های توسعه‌ای آریاساسول اختصاص داده شده است و تیتر گزارش اصلی با عنوان «اینجا توسعه بی‌وقفه در جریان است» بر روی آن خودنمایی می‌کند؛ در جلد داخلی نیز قاب عکس تعدادی از همکاران انبار محصول را می‌بینیم.
سرمقاله این شماره به قلم احمد وکیل‌زاده‌، مدیرامور اداری شرکت پلیمر آریاساسول، نوشته شده که به بخشی از تلاش‌ها و فعالیت‌های این شرکت برای رفاه کارکنان اشاره می‌کند.
مطالب این شماره با گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای آریاساسول آغاز می‌شود که در این شماره به طرح احداث واحد پلی اتیلن جدید پرداخته شده است.
در ادامه گزارشی با تیتر «پشتیبانی برای همه» از واحد آفسایت و سختی‌های کار آن را در گفت‌و‌گو با کارکنان این واحد را می‌خوانیم. 
مطالب بعدی به ترتیب گفت‌وگوهای مفصلی است با مدیر واحد تدارکات طرح‌های توسعه و سرپرست دبیرخانه کمسیون مناقصات و معاملات که هر کدام توضیحات کاملی در رابطه با واحد خود ارائه کرده‌اند .
بعد گذر از صفحات اخبار‌، گزارشی می‌خوانیم از دفتر پیمان خدمات و تأمین نیروی انسانی آریاساسول با عنوان «6 نفری که زندگی را برای 600 نفر تسهیل کرده اند.»
در ادامه گزارش مفصلی از اقدامات آریاساسول در حوزه رفاهی می‌خوانیم که بخش اول آن با تیتر «خدمات رفاهی برای رفاه سرمایه‌انسانی و خانواده‌ها» در این شماره منتشر شده است.
با گذر از صفحات عکس‌های قدیمی در صفحه نوستالژی‌، به بخش اول گزارش فرایند جذب و استخدام کارآموزان جدید در آریاساسول، نگاهی داریم.
گفت‌وگو با سرآشپز آریاساسول و بعد از آن دو نفر از کارکنان هنرمند آریاساسول در حوزه موسیقی مطالب بعدی این شماره از نوید آریاست که با اسکن بارکد درج شده در صفحه دوم آن می‌توانید یکی از اجراهای این هنرمندان را مشاهده کنید. 
در صفحات بعدی این شماره ابتدا گزارشی می‌خوانیم از تلاش و همت همکاران واحد خدمات پشتیبانی در نصب و تعویض ابر پرچم آریاساسول، سپس گپ‌و‌گفت مفصلی داریم با مسئول دفتر تهران شرکت پلیمر آریاساسول با عنوان «دفتر تهران آریاساسول از زاویه نزدیک‌تر.»
پایان بخش صفحات شماره 10 نوید آریا نیز به گزارش تصویری حضور پرشور کارکنان آریاساسول در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و صفحه سرگرمی اختصاص دارد.
در جلد داخلی دوم و پشت جلد این شماره نیز به ترتیب کتاب‌های «گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی» و «روایت‌های ثبت رکوردهای بی‌سابقه» معرفی شده است.
امیدواریم از مطالب شماره دهم نوید آریا لذت ببرید و ما را در ادامه انتشار این نشریه همراهی کنید .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر